fbpx
Zpět na články
11.01.2021

RECRU se na GoodFirms řadí mezi nejlepší náborové softwary

Poskytování efektivních HR nástrojů a jejich přizpůsobování obchodním potřebám klienta řadí RECRU v žebříčku společnosti GoodFirms mezi nejlepší náborové softwary.

Vznik RECRU:

Společnost RECRU byla založena v roce 2011 se sídlem v Bratislavě. V HR oblasti působí více než osm let, přičemž zprostředkovala již více než 20 000 pracovních smluv po celém světě. RECRU poskytuje služby podnikatelům, kteří hledají vysoce kvalitních odborníků, jakož i náborovým pracovníkům, kterým umožňuje efektivní řízení HR pomocí sofistikovaných nástrojů.

Generální ředitel RECRU Slavo Fulek hrdě vzpomíná, že během své pracovní kariéry v personalistice se neustále snažil najít způsob jak zefektivnit metody využívané v této oblasti. Rozhodl se proto pro vývoj softwaru, do kterého investoval všechen svůj volný čas. I díky jeho zkušenostem dokáže tým RECRU lépe komunikovat s klienty a porozumět jejich potřebám.

S cílem splnit požadavky trhu se Slavo snaží neustále zlepšovat kvalitu a zavádět inovace a nové technologie. Rád se zajímá o to, jak věci fungují, přičemž systém snaží zdokonalit, aby byl co nejužitečnější.

Co dělá RECRU výjimečným?

Díky RECRU mohou klienti provádět administrativní či jiné repetitivní úkoly pomocí pokročilé umělé inteligence a sofistikovaných funkcí. V následujícím seznamu jsou uvedeny funkcionality, díky kterým je RECRU software tak výjimečný:

  • Díky RECRU najdou podnikatelé vše na jednom místě. RECRU není pouze náborový systém, ale také pomáhá majitelům firem efektivně řídit HR oddělení své společnosti.
  • Jediným kliknutím zobrazí potřebné informace. Databáze nabízí uživatelům seznam všech zaměstnanců, kandidátů či klientů, se kterými byli v kontaktu.
  • Pomáhá vytvářet výběrová řízení podle organizačních potřeb. Nabízí také možnost stanovovat požadavky, zvát kolegy, spravovat projekty a sledovat jejich pokrok.
  • Systém dále umožňuje vytvářet šablony všech dokumentů potřebných pro klienty. Hromadné vytváření smluv a jiných dokumentů nebylo nikdy tak jednoduché. Po vytvoření šablony se údaje o zaměstnancích načítají do dokumentů jedním kliknutím.
  • RECRU pomáhá společnostem spravovat i GDPR souhlasy. Zaznamenává vypršení platnosti souhlasu u všech zaměstnanců či kandidátů. Automaticky odesílá žádosti o udělení či obnovení souhlasu a informuje uživatele o kandidátech, u jejichž platnost souhlasu vypršela.
  • RECRU šetří čas strávený zveřejňováním pracovních nabídek. Jedním kliknutím dokážete publikovat pracovní nabídky na online portály či sociální sítě, jakými jsou Jobs, Kariéra, LMC, LinkedIn, Facebook nebo na webovou stránku jejich společnosti.
  • RECRU má také integrovanou umělou inteligenci. Stačí vložit životopisy a RECRU jejich přečte, interpretuje jejich obsah a při zadávání klíčového slova zobrazí všech vhodných kandidátů.
  • Uživatelé získávají přehled o údajích kandidátů, ať už přímo v prostředí z LinkedIn, nebo přímo v RECRU databázi. Profil kandidáta lze vytvořit jediným kliknutím. Stačí jen vložit jeho životopis do pluginu.
  • V RECRU je dostupná funkce na stanovení kritérií, které jsou pro podnikatele v rámci výběrových řízení rozhodující. Pomocí tagů mohou vlastníci firem vyhledávat a filtrovat kandidáty. Nastavit lze také relevanci, jakož i senioritu daných tagů. Systém také rozeznává synonyma a do sekundy najde vhodných kandidátů v databázi.
  • Při nahrávání životopisu, motivačního dopisu nebo kontaktních údajů systém automaticky identifikuje kontakty, jména a další údaje a roztřídí je do příslušných kategorií.
  • Šetří čas strávený evidencí kontaktů a jejich správou. Personalisté mohou prostřednictvím RECRU také vytočit telefonní číslo nebo poslat hromadné SMS zprávy. Při příchozím hovoru systém rozezná, který kandidát z databáze se vás snaží kontaktovat a umožní jedním kliknutím okamžitě zobrazit jeho profil.
  • Poskytuje také online testy v rámci výběrového procesu, přičemž náboráři mají možnost vytvářet si vlastní testy nebo využít externí testy společnosti TCC online. HR tým může uchazečům tento test zaslat jediným kliknutím a vyhodnocení se automaticky načte do systému.
  • Umožňuje sdílet mezi kolegy ve firmě všechny potřebné informace. Intranet slouží jako nástěnka obchodních výkazů a knihovna všech předpisů, příruček a dalších informací. V RECRU je možné sdílet dokumenty, statistiky, aktuální zprávy či vzájemně kontaktovat v diskusních skupinách.
  • Díky RECRU získají recruitéři lepší přehled o své práci.
  • Náboráři mohou využívat moduly, jako jsou statistiky událostí, efektivita HR týmu nebo statistiky projektu. Mohou také vytvářet specifické statistiky přizpůsobené potřebám jejich společnosti.
  • Pomáhá získat přehled o pracovní době zaměstnanců. Kalendář funguje jako standardní koordinační nástroj pro celý tým. Událost v kalendáři obsahuje také kontakty klienty, takže uživatelé nemusí ztrácet čas dodatečným hledáním informací, pokud chtějí například aktualizovat údaje o schůzce.
  • Ať už jste rozvíjející se firma nebo korporace, tým společnosti RECRU je připraven splnit vaše požadavky. RECRU totiž dokáží přizpůsobit vašim potřebám a pravidlům. Pracovní metody, moduly a vizuálně komponenty lze nastavit dle specifikace firmy.
  • V RECRU je možný jakýkoliv typ komunikace, a to například přes e-mail, telefonní hovor, SMS, hromadné zasílání zpráv, Skype chat či sociální sítě, díky čemuž jsou procesy podnikatele plynulé a bezchybné.
  • RECRU je také možné jednoduše propojit s docházkovým systémem nebo účetním systémem společnosti pomocí API nebo XML feedu.

Díky uvedeným výhodám systému, jakož i zákaznické podpoře, která je dostupná telefonicky a prostřednictvím e-mailu a chatu, se tento software řadí mezi nejlepší náborové systémy v GoodFirms. Hodnocení společnosti GoodFirms potvrzuje nabídku kvalitních služeb poskytovaných týmem RECRU.

O společnosti GoodFirms

GoodFirms je inovativní společnost pro průzkum trhu a hodnocení B2B se sídlem ve Washingtonu, jejímž cílem je najít nejlepší softwarové produkty poskytující bezkonkurenční služby. Jde o rozsáhlý průzkumný proces, přičemž GoodFirms jednotlivé společnosti hodnotí, zvyšuje jejich online reputaci a pomáhá zájemcům o různé služby zvolit si správného partnera v oblasti technologií, který odpovídá jejich obchodním potřebám.

O autorce

Anna Stark je autorkou ve společnosti GoodFirms. Jde o společnost pro průzkum trhu se sídlem ve Washingtonu, která spojuje poskytovatelů služeb se zájemci o dané služby. Mezi současné úkoly autorky patří hodnocení výkonu společností a jejich klíčových funkcionalit. Anna pevně věří v kouzlo slov. Neustále se snaží přicházet s novými metodami a nápady, přičemž jednotlivé společnosti zviditelnit na stránce Goodfirms a tím i celkově na internetu.

Recenze

Naše hodnocení na srovnávacích portálech.

5/5
5/5
Best value
95/100
5/5

Naši klienti