Vše, co potřebujete k efektivní práci. Databáze uchazečů, zaměstnance a klienty. Management projektů, kontaktů, korespondence. Nastavení závisí jen od vás.
Vyzkoušet zdarmaDatabáze všech aktuálních a odmítnutých uchazečů, potenciálních zaměstnanců.
Životopisy, osobní údaje, testy a jejich vyhodnocení, vzdělávání, zkušenosti a kontakty – sledujte celý výběrový proces a následnou kariérní cestu.
Fulltextové vyhledávání informací přímo ze životopisů s využitím machine learning na monitoring dat.
Inteligentní vyhledávání vám rychle a jednoduše najde vhodné kandidáty nebo zaměstnance. Výsledky vyhledávání si můžete uložit pro další práci.
Plánování a řízení kariérní cesty jednotlivých zaměstnanců.
Vždy máte aktuální přehled o zaměstnancích. Sledujte jejich pracovní zařazení, docházku, školení, angažovanost v projektech, další aktivity a potenciální růst.
Popis dovedností uchazečů a zaměstnanců.
Jednoduše definujte zkušenosti a dovednosti kandidátů a úroveň jejich znalostí. Čím přesnější popis bude, tím snadněji je vyhledáte a zařadíte do odpovídajícího projektu.
Management všech výběrových řízení.
Vytvořte a sledujte jednotlivé kroky výběrového procesu v reálném čase. Vkládejte a přemisťujte uchazeče, vyhodnocujte testy, prezentujte výsledky kolegům.
Přehled událostí a aktivit uchazečů a zaměstnanců.
V kartě uchazeče vidíte přehled komunikace (mobil, Skype, SMS, e-mail), postup ve výběrovém procesu, poznámky, změny. Vše je zaznamenáno na přehledné časové ose.
Začněte hned a nečekejte. Využijte bezplatnou zkušební verzi a seznamte se s RECRU, které je nabité funkcemi.
Vyzkoušet nyníVytvořte si vlastní výběrové řízení. Nastavte si potřebné parametry a požadavky. Přímo v RECRU manažujte a sledujte postup jednotlivých uchazečů.
Využijte standardní statistické moduly. V případě potřeby vám na míru vytvoříme specifické přehledy. Sledujte počty uchazečů i aktivitu recruiterů.
Databáze všech vašich klientů i dodavatelů, řízení vzájemné komunikace s nimi, historie společných projektů, plánování budoucích vztahů.
Společný koordinační prostředek pro celý pracovní tým. Spolupráce celé organizace je základem fungujícího systému. Mějte přehled o svém pracovním čase.
E-mail, telefonáty, SMS, hromadný mailing, Skype, chat, sociální sítě – díky RECRU komunikujete na jednom místě. Jednoduše vytváříte šablony.
Vytvořte si vlastní testy pro uchazeče a zaměstnance nebo využijte externí psychodiagnostické testy.
Nástěnka firemních oznámení a knihovna všech vyhlášek, pracovních manuálů, postupů a dalších interních informací.
Knihovna dokumentů, tvorba vlastních šablon.
Zjistěte, jak je RECRU v porovnání s konkurencí.